St

Duinkerke #2

03-01-2023

Op 3 januari zijn we voor de tweede keer met een volgeladen bus naar Duinkerke gereden. Dit keer konden we meer dan 300 slaapzakken, kleding en hygiënische spullen bij de loods van Mobile Refugee Support afleveren!

Door een grote kerstcollecte waren we in staat om samen met stichting Moving Stones meer dan 500 slaapzakken op te kopen. Bibi en Dorothé zijn een deel hiervan op gaan halen op 2 januari om vervolgens een dag later met z'n drieën door te rijden naar Duinkerke. De andere helft heeft Moving Stones een week later naar Duinkerke gebracht. We zijn erg dankbaar dat we zo onze krachten en financiële middelen kunnen bundelen.

Op locatie bij Mobile Refugee Support in Duinkerke hebben we nog een dag kunnen helpen in het warehouse met het sorteren binnenkomende donaties, waaronder onze eigen slaapzakken.

Mocht je zelf nog goede ideeën hebben over het verzamelen van goederen, of goede acties tegenkomen van spullen die wij kunnen inkopen, laat het ons dan graag weten!

St
Litouwen #1